Zašto su mreže neizostavne u prodaji u 2025.

PRIMER IZ PRAKSE (kampanja za dizajnere i proizvođače nameštaja)

U kampanji koju sam sproveo specifično za dizajnere enterijera i proizvođače nameštaja, za samo 300€ budžeta postignuti su sledeći rezultati:

    • 250+ novih pratilaca – svi tačno iz ciljne grupe
    • 50+ direktnih upita (DM, mejl, kontakt forma)
    • 7 konkretnih i uspešnih saradnji

Sadržaj nije bio “prodajni”, već edukativan, direktan i tačno tempiran.

Kampanja je obuhvatala topli i hladni deo levka, sa pažljivo napravljenim video sadržajem, retargeting oglasima, i dodatnim YouTube videom dužeg formata u kom sam sve detaljno objasnio – od prvog oglasa do zatvaranja prodaje.

 

Sve korake i formate možeš pogledati u videima na stranici – bez skrivanja, bez ulepšavanja.

PRVI OGLAS

RETARGET OGLAS

Statistike govore sve

U 2025. godini, ljudi ne kupuju odmah – prvo prate, gledaju, proveravaju.
Ako si prisutan tamo gde tvoja ciljna grupa provodi vreme – pola prodaje je već gotova.

  • Ljudi u proseku provedu 2.5 sata dnevno na društvenim mrežama
  • 77% potrošača kaže da prati brendove na mrežama pre nego što ih kontaktira
  • Video sadržaj ima 12x veći engagement od slika i tekstova zajedno

 

ZAŠTO OVO RADI?

 

  1. Autentičnost – Ljudi više veruju videu iz ruke nego skupo produkovanom spotu
  2. Dosledno prisustvo – Kada te vide više puta, raste poverenje
  3. Efikasna raspodela budžeta – Nije stvar u količini para, već u kvalitetu poruke
  4. Priča + vizuelno – Tvoja poruka se gleda, ne samo čita
  5. Zajednica postaje tvoj prodajni tim – Ako im je sadržaj vredan, dele ga sami

 

ZAKLJUČAK:


Društvene mreže nisu samo za “lajkove” – one su ozbiljan alat za prodaju.
Uz pravu strategiju, čak i sa malim budžetom, možeš doći do pravih ljudi, u pravo vreme – i zatvoriti saradnje koje menjaju tvoj biznis.

Objašnjenje procesa prodaje na mrežama - deo kampanje za dizajnere i proizvođače nameštaja

Back To Top